2010.09.09. 21:46 Nóri és Csavargó

Newcastle

Csütörtökön Lacit a munkája Newcastle-be szólította, és mi kihasználva az alkalmat az utazásra elkísértük őt. Reggelire juharszirupos palacsintát ettünk a McDonald'sban, ebédre pedig sate ayamot (kb. földimogyoró-szósszal tálalt csirkefalatokat) egy balinéz vendéglőben. Eltöltöttünk egy órát a reptéren, míg Laci elintézte a feladatát, a nap többi részében pedig a tengerparton sétáltunk. Nobbys Head, ahol a világítótorony áll, valaha önálló sziget volt - a szárazfölddel összekötő földnyelvet a XIX. században építették a helyiek. Hazafelé még megálltunk Gosfordban, ahol Laci megszerelt egy gépet, míg mi esszenciális élelmiszereket vásároltunk a közértben: mangólevet, mogyoróvajat, ecetes chipset és természetesen a hamisítatlan ausztrál Tim Tamet.

KÉPEK

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.