2010.10.30. 20:46 Nóri és Csavargó

Szombat - Dorrigóból Coffs Harbourbe

Mivel az eső előző nap jelentősen behatárolta lehetőségeinket, ezért ma újra Dorrigónak vettük az irányt. Először is találnunk kellett az erdő közepén egy konnektort, mert csak útközben vettük észre, hogy a fényképezőgépünk memóriája megtelt. Hát nem kellett sokáig keresni. Amíg ültünk és várakoztunk, én meg levelet írtam nektek, letelepedett mellénk egy busznyi nyugdíjas kalandor. Nagyon kedvesek voltak, és ripsz-ropsz meglett az ebédünk is, desszerttel. Szerettem volna képet csinálni róluk, de ugye technikai okokból nem tudtam. Aztán teli hassal és rengeteg felszabadult tárhellyel indultunk tovább a Never Never (Soha Soha) kirándulóhely felé. Gondoltam, kicsit baljós neve van, de a hely nem az. Mivel az erdő alja tele volt piócával (és ezen még egy gumicsizma sem feltétlen segít) inkább feldobtuk a függőágyat - amit ismételten köszönünk, nagyon szeretjük! -, süttettük a hasunkat és sziesztáztunk.

Visszafelé egy rakás képet készítettünk a magukkal ragadó jacarandákról. (A Cukorsüveg utca kertjében is virágzik már egy, csak a mindennapos zuhé sorra leveri a virágokat.) Késő délután érkeztünk Coffs Harbourbe, ahol feltérképeztük a másnapi meghódítanivalókat, majd feldobtuk a sátrat a legnagyobb tengerparti kempingben és elmentünk vacsorázni egy olasz étterembe.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.