2010.09.26. 19:19 Nóri és Csavargó

Hard working man

Találtam munkát. Van itt oz-ban egy weblap, ahol az ember meghirdethet állásokat, de akár egy-két napos alkalmi munkát is. Találtam egy pasit, aki egy napra landscaper (~kertépítő) mellé keresett segédmunkást másnapra. Mivel a hirdetés feladása után 23 perccel jelentkeztem, én voltam a befutó :). Másnap reggel megjelentem és nekiálltam lapátolni. Voltak kisebb problémák a szerszámok angol nevével, de végül sikerült áthidalni a hiányosságokat. (Warwick, a főnök azt mondta: "Végülis jobban beszélsz angolul, mint én magyarul!") Miután kiástuk, hordtunk rá termőföldet és gyeptégláztunk. Kemény munka volt... hosszú ebédszünet, hideg sör, csevegés a főnökkel... A tíz órás munkáért végül 220 dollárt (~44 000.- Ft) kaptam. Hogy legyen mihez viszonyítani: a víz, villany, gáz, benzin olcsóbb, mint otthon. Az étkezés kb. duplája. A tartós használati cikkek hasonló áron vannak, vagy kicsit drágábbak. Ehhez képest 2,5 nap alatt  (a hétvégén) többet kerestem, mint a doktori ösztöndíj egy hónapra. Elgondolkodtató...

Mindenesetre azóta is dolgozom..

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://noriescsavargo.blog.hu/api/trackback/id/tr142329738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pisti apu 2010.10.19. 07:54:54

Örülök, hogy dolgoztok, de ne vigyétek túlzásba. Nem a pénzért mentetek el olyan messzire.

Nóri és Csavargó 2010.10.19. 08:43:15

Hát mi tagadás, ezért IS. Ebből a pénzből fogjuk beutazni a keleti partot, és elmegyünk abba a híres-nevezetes operába!
süti beállítások módosítása